Salgsbackup - Kontraktadministration / Ordrestyring
Administrativ blæksprutte søges til back office funktion til dynamisk landinspektør virksomhed i Odense
People Company søger for LIFA A/S Landinspektører en Salgssekretær til hovedkontoret i Odense. Du skal fungere som back office for LIFA’s salgsstyrke indenfor området GIS/IT, som er et af LIFA’s vækstområder.
Jobbet:
LIFA A/S Landinspektørers GIS/IT afdeling er specialister i ejendoms- og persondata og leverer analyser til kommuner, regioner, forsyningsselskaber og andre private virksomheder. Analyserne danner grundlag for planlægning, forebyggelse, høringer eller ejendomsvurdering mv. Analyserne har ofte en geografisk dimension og kan derfor med fordel præsenteres på kort, enten som resultater eller som dynamiske digitale kort, der f.eks. kan vise en udvikling over tid – flyttemønstre, aldersudvikling etc.
Til at understøtte den fortsatte vækst søges en ny kollega til at støtte op om salgsfunktionen med bl.a. at styre salgskontrakter, service- og abonnementsaftaler og være back office for vores sælgere og konsulenter, der laver aftalerne ude hos kunderne samt at supportere afdelingens chef i dagligdagen. Du bliver en del af et team på mere end 25 personer og med reference til afdelingschefen kommer de daglige arbejdsopgaver primært til at bestå i:
- Ordrestyring og kontraktadministration i tæt samarbejde med sælgerne og andre konsulenter, herunder licensadministration, servicekontrakter og opfølgning på aftalte konsulentydelser
- Administration af produktkatalog, styring af varenumre
- Afregning iht. vedligeholdelsesaftale og abonnementsaftaler
- Opfølgning på kundeaftaler mht. klippekort, timebaserede ydelser mm.
- I samarbejde med det øvrige salgsteam udarbejdelse af salgs- og markedsføringsmateriale
- Planlægning og tovholder for kampagner og messer
- Intern kommunikation og diverse ad hoc opgaver
- Fungere som support for afdelingschefen i dagligdagen
Din baggrund og kvalifikationer:
- Det ideelle er, at du har minimum 3-5 års erfaring som Salgssekretær el. lign., hvor du har arbejdet med tilsvarende opgaver i en salgsorganisation, hvorfra du har erfaring med ordrestyring og kontraktadministration, tilbudsgivning og opfølgning på kundekontakt. Du kan have arbejdet i mange brancher, f.eks. IT, Rådgivningsvirksomheder, Konsulent, Bank, Ejendomme m.fl.
- Vi stiller ingen formelle krav til uddannelsesmæssig retning, men forventer at du har en administrativ eller teknisk uddannelse på dit CV. Det er primært din erhvervserfaring og personlighed, der skal give dig succes i dette job
- Du har en udpræget ordenssans og formår at tage over og få tingene gjort færdige, så aftalerne med kunderne føres ud i livet til alles tilfredshed
- Du er omhyggelig, detaljeorienteret, administrativ stærk og god til IT (primært MS Office-pakken samt egenudviklede programmer, hvor en grundig oplæring vil finde sted, anvendes) – du er nok lidt af en excel-haj og kan arbejde med pivot-tabeller
- Du taler og skriver dansk og engelsk og er god til at formulere dig – især på skrift
- Sidst, men ikke mindst, så er du meget selvstændig, en udpræget teamplayer, der motiveres af at skabe succes i samarbejde med andre. Du formår med et smil på læben at bidrage til den gode stemning overfor dine kolleger og kunder m.fl.
Vi tilbyder:
- Et spændende, selvstændigt og udadvendt job, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på hverdagen
- Du bliver en del af en handlekraftig, solid virksomhed med nogle sunde værdier og kommer til at arbejde tæt sammen med dine øvrige kollegaer dels på hovedkontoret i Odense og dels med kolleger over hele landet
- Masser af spændende udfordringer af såvel faglig som personlig karakter og gode udviklingsmuligheder for den rette person
- Ordnede forhold og lønpakke efter kvalifikationer med en god fast løn, pensionsordning med en udvidet helbredssikring mv.
- Tiltrædelse snarest muligt efter aftale
Interesseret? – vi glæder os til at høre fra dig. Send din ansøgning til os hurtigst muligt.
Ansøgning mrk. ”Salgssekretær” sendes på e-mail jobvia@peoplecompany.dk sammen med dit CV.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jens Peter Sørensen, People Company på telefon 7022 1711/2146 1711 eller via mail jps@peoplecompany.dk. LIFA A/S bliver ikke orienteret om din ansøgning uden forudgående aftale.
Om virksomheden:
LIFA A/S Landinspektører er et landsdækkende landinspektørfirma med specialer i ejendomsdannelse og ejendomsdata. Udgangspunktet for firmaets forretningsområde er de traditionelle landinspektøropgaver, der med tiden har udviklet sig til også at omfatte avanceret måling i 2D og 3D, distribution af lands-dækkende ejendomsdata samt udvikling af CAD- og GIS-applikationer til håndtering af ejendomsdata på markedets dominerende CAD- og GIS-platforme. Fra at være traditionelle landinspektører omfatter LIFA i dag også afdelingerne LIFA BANE, LIFA PLAN, LIFA FORSYNING, LIFA AREAL & RETTIGHEDER, LIFA SURVEYORS samt LIFA GiS&IT. Over 135 medarbejdere med en bred faglighed indenfor området arbejder på LIFA’s 11 kontorer i Danmark. Læs mere om LIFA A/S på www.lifa.dk