People Company søger for LIFA A/S Landinspektører en erfaren Tilbudschef. Du bliver en nøgleperson i implementeringen af LIFA’s vækststrategi og et centralt omdrejningspunkt for LIFA’s positionering på markedet ift. udbud af såvel traditionelle landinspektørydelser som udbud indenfor LIFA’s mange specialområder. Der er mulighed for ansættelse i enten Århus, Trekantsområdet, Odense eller København.
LIFA deltager hvert år i mange offentlige og private udbud mv. på de mange områder LIFA beskæftiger sig med. Til at styrke LIFA’s positionering på markedet søges til nyoprettet stilling en Tilbudschef, der skal styre alle større udbuds- og licitationsprocesser fra start til slut. Det gælder såvel offentlige som private inviterede udbud, licitationer o.l. Med reference til LIFA’s ledelse kommer de daglige arbejdsopgaver primært til at bestå i:
Jobbet:
- Det bliver dit ansvar at såvel lede som deltage aktivt i alle elementer af tilbudsprocessen – dette indebærer bl.a. at koordinere udbudsovervågning, selektere relevante projekter, granske udbudsmateriale, projektledelse og ikke mindst at udarbejde tilbudsmaterialet i sin helhed
- Du skal i samarbejde med dine øvrige kolleger indenfor det specifikke fagområde, sikre at LIFA er så godt rustet til at byde på opgaverne som muligt og et væsentligt element heri, er at dechifrere og vægte relevansen af indholdet i tilbuddet, herunder koordinere og udarbejde beskrivelse af LIFA´s kvalitetssikrings-procedurer og videreudvikle faglig CV bank
- Det er dit ansvar at sikre løbende erfaringsopsamling og videreudvikling af tilbudsskabeloner og kalkulationsmodeller
- Du skal forestå kvalitetssikring af tilbud i forhold til format, struktur, indhold og sammenhæng, herunder opbygge salgskoordineringsværktøj internt for LIFA
- Det bliver din opgave også at være aktivt opsøgende og opbygge relationer til øvrige relevante rådgivere og entreprenører ifbm. tilbudsgivninger
- Deltagelse i nogle af de mange øvrige projekter i LIFA, hvor dine faglige kvalifikationer kan bringes i spil
Din baggrund og kvalifikationer:
- Du har gerne mindst 5-8 års erfaring med arbejdsopgaverne fra lignende stilling – eller har indsigt i og erfaring med arbejdsopgaverne fra selve branchen eller brancher beslægtet hermed – det kunne være f.eks. entreprenør-, rådgivende ingeniørfirmaer, konsulenthuse el. lign. Vigtigst er, at du har bred erfaring med planlægning og varetagelse af hele tilbuds- og udbudsprocessen fra a-z
- Vi forventer, at du har en relevant længerevarende uddannelse f.eks. indenfor landinspektørfaget eller som ingeniør/bygningskonstruktør el. lign. – du kan også have en journalistisk baggrund og har erhvervet dig indsigt i tilbudsverdenen. Det er et krav, at du enten har en teknisk baggrund eller teknisk indsigt. Et plus vil også være, hvis du er i besiddelse af en solid erfaring med EU-licitationer, regelsæt og standarder heri samt erfaring med overvågning af udbud samt meget gerne erfaring med at indgå alliancer med øvrige rådgivere og entreprenører i tilbudsgivninger
- Du er stærk indenfor projektledelse, herunder besidder erfaring med at lede tilbudsprocessen med involvering af fagfolk fra organisationen, du er kommercielt tænkende og har en god erfaring med udarbejdelse af aftalegrundlag og har stærke IT kompetencer indenfor MS Office pakken, især MS Excel og gerne MS Project
- Du er særdeles god til at formulere dig på skrift og du mestrer at kommunikere på alle niveauer i såvel tale som på skrift
- Ikke mindst er du en selvstændig person, vant til at overholde skarpe deadlines, men også en holdspiller, der motiveres af at skabe succes i samarbejde med andre. Du formår med et smil på læben at bidrage til den gode stemning overfor dine kolleger og kunder m.fl.
Vi tilbyder:
- Et spændende, selvstændigt og udadvendt job, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på hverdagen
- Du bliver en del af en handlekraftig, solid virksomhed med nogle sunde værdier og kommer til at arbejde tæt sammen med dine øvrige kollegaer over hele landet
- Masser af spændende udfordringer af såvel faglig som personlig karakter og gode udviklingsmuligheder for den rette person
- Ordnede forhold og lønpakke efter kvalifikationer med en god fast løn, pensionsordning med en udvidet helbredssikring mv.
- Mulighed for medejerskab i LIFA, hvis både du og LIFA finder det interessant efter en indkøringsperiode
- Tiltrædelse snarest muligt efter aftale.
Interesseret? – vi glæder os til at høre fra dig. Send din ansøgning til os hurtigst muligt.
Ansøgning mrk. ”LIFA Tilbud” sendes på e-mail jobvia@peoplecompany.dk sammen med dit CV.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jens Peter Sørensen, People Company på telefon 7022 1711/2146 1711 eller via mail jps@peoplecompany.dk. LIFA A/S bliver ikke orienteret om din ansøgning uden forudgående aftale.
Om LIFA:
LIFA A/S Landinspektører er et landsdækkende landinspektørfirma med specialer i ejendomsdannelse og ejendomsdata. Udgangspunktet for firmaets forretningsområde er de traditionelle landinspektøropgaver, der med tiden har udviklet sig til også at omfatte avanceret måling i 2D og 3D, distribution af landsdækkende ejendomsdata samt udvikling af CAD- og GIS-applikationer til håndtering af ejendomsdata på markedets dominerende CAD- og GIS-platforme. Fra at være traditionelle landinspektører omfatter LIFA i dag også afdelingerne LIFA BANE, LIFA PLAN, LIFA FORSYNING, LIFA AREAL & RETTIGHEDER, LIFA SURVEYORS samt LIFA GiS&IT. Over 135 medarbejdere med en bred faglighed indenfor området arbejder på LIFA’s 11 kontorer i Danmark.