Stillingen er besat
People Company søger for LIFA A/S en proaktiv, kommunikativ og selvstændig Direktionsassistent, der brænder for at arbejde med forretningsudvikling og HR i tværorganisatoriske projekter til en af landets førende landinspektørfirmaer.
LIFA A/S vokser og har derfor behov for at styrke en række organisatoriske supportfunktioner. Stillingen er nyoprettet, så der vil være god mulighed for at præge jobindholdet, og du bliver en del af en virksomhed i stærk udvikling.
Med reference til den adm. direktør får du ansvaret for at lede tværorganisatoriske projekter indenfor forretningsudvikling og de organisatoriske områder, samt medvirke til at direktør og ledergruppe er på forkant med udviklingen til gavn for organisationen, herunder:
Jobbet – Ansvarsområder og arbejdsopgaver
- Planlægning og gennemførelse af strategiske analyser på tværs af organisationen
- Planlægning, gennemførsel og proaktiv opfølgning på kortere- og længerevarende projekter inden for organisations- og forretningsudvikling samt strategiske opgaver
- Udarbejdelse af analyser, præsentationer og anden relevant dokumentation i samspil med organisationen
- Medvirke til at opbygge samlede kundeløsninger og ydelser på tværs af faggrupperne
- Initiere og stå i spidsen for opbygningen af en HR-udviklingsfunktion, som skal indgå som et ansvarsområde i jobbet fremadrettet
- Understøttelse af forandringsprocesser og – projekter bredt i virksomheden
- Medvirke til at sikre helhed, sammenhæng og kvalitet i interne processer og dokumenter, som vurderes kan optimeres for hele LIFA
- Sparringspartner for virksomhedens ledelse
Din baggrund og kvalifikationer:
- Du har en relevant videregående kommerciel uddannelse på kandidatniveau med flere års erfaring fra en lignende stilling, eller som f.eks. projektleder
- Du evner at sætte dig ind i en ny forretningskultur, og med respekt for det eksisterende, arbejde med forretningen, sådan at vi flytter forretningen til nye højder
- Du er vant til at forberede beslutningsoplæg og at udarbejde analyser af forskellig art, og du kan formidle komplekse sammenhænge på en let forståelig måde
- Du har let ved at kommunikere på tværs af organisationen og begå dig på alle niveauer
- Du evner på samme tid at være en skarp sparringspartner og at være den, der støtter processen, så beslutninger kan træffes og omsættes til handling
- Du har en naturlig gennemslagskraft, gode samarbejdsevner samt godt humør, som er med til at sikre fremdriften i de daglige arbejdsopgaver og projekter
- Du er stærk til at skabe relationer og er en respekteret og værdsat teamplayer, ligesom du også evner at arbejde selvstændigt
- Du har et stærkt drive og højt energiniveau, og du vækker tillid og respekt om din person
- Du er vant til et stort arbejdspres, og du formår at holde mange bolde i spil samtidig
Vi tilbyder:
- En selvstændig, udfordrende nyoprettet stilling, hvor du selv kan være med til at præge jobindholdet og fastlæggelsen af de fremtidige arbejdsprocesser og sætte præg på din faglige og personlige udvikling.
- Lige fokus på sund forretning og trivsel – det skal være sjovt at gå på arbejde
- Ordnede forhold og lønpakke efter kvalifikationer med en god fast løn, pensionsordning med en udvidet helbredssikring, flekstid mv.
- Arbejdsstedet er Odense
- Tiltrædelse snarest muligt efter aftale.