Stillingen er besat
People Company søger for LIFA A/S en proaktiv og selvstændig HR-ansvarlig, der brænder for at arbejde med HR-administrative opgaver, til en af landets førende landinspektørfirmaer. LIFA A/S vokser stærkt og har derfor behov for at styrke en række administrative supportfunktioner herunder varetagelsen af hele det HR-relaterede område. Stillingen er nyoprettet og er en deltidsstilling på ca. 30 timer/uge, så der vil være god mulighed for at præge jobindholdet.
Jobbet – Ansvarsområder og arbejdsopgaver
Med reference til ledelsen vil dine arbejdsopgaver primært komme til at bestå af varetagelse af en bred vifte af administrative- og projektorienterede HR-opgaver, herunder bl.a.:
- Ansvarlig for al HR-administration relateret til hele medarbejderlivscyklussen inkl. stillingsopslag, ansættelseskontrakter og -tillæg, bekræftelse og besvarelse af ansøgninger m.v. samt andre personaleadministrative opgaver i den sammenhæng
- Sparring til lederne omkring ansættelser, aflønning, tillæg til ansættelseskontrakter, opfølgning på HR-relaterede opgaver, MUS m.v.
- HR-juridiske opgaver, herunder ansættelsesretlige forhold ift. overenskomster mv.
- Ansvarlig for opdatering, udvikling og vedligeholdelse af personalehåndbog samt udvikling og implementering af HR-politikker, -procedurer, -retningslinjer og -processer til understøttelse af LIFA’s forretning
- Tage ansvar for og bidrage til arbejdet omkring løbende forbedring og effektivisering af processer og arbejdsrutiner inden for HR relaterede områder
- Ansvarlig for opbygning og styring af intern CV-database og i samarbejde med andre i organisationen styring af sagsreferencer
- Arbejdsmiljørelaterede opgaver, herunder AMU og det fysiske og psykiske arbejdsmiljø
- Persondatahåndtering og monitorere lovgivningsændringer med indvirkning på HR-området samt sikre implementering af og kommunikation omkring ændringer til organisationen
- Diverse personaleadministrative opgaver
Din baggrund og kvalifikationer
- Du har en relevant uddannelse indenfor HR med flere års erfaring fra en lignende stilling. Det vil være et plus, hvis du tidligere har været med til at opbygge en HR-funktion
- Der kan være flere relevante uddannelsesmæssige baggrunde til dette job. Det vigtigste er at du har prøvet det før og har erfaringer med fra en lignende stilling – gerne i en videnstung organisation
- Du er en teamplayer, som af natur er åben og udadvendt og har let ved at kommunikere på tværs af organisationen på alle niveauer
- Du har en naturlig gennemslagskraft, gode samarbejdsevner samt godt humør, som er med til at sikre fremdriften i de daglige arbejdsopgaver og projekter
- Du brænder for administrative opgaver og trives samtidig med en blanding af både driftsmæssige og tværorganisatoriske projekter, hvor ingen opgave er for lille eller for stor
- Du tager gerne en udfordring op og har en naturlig tilgang til at se muligheder og løsninger
- Det er en selvfølge, at du arbejder selvstændigt og nemt kan sætte dig ind i nye opgaver, ligesom du arbejder velorganiseret, systematisk og analytisk med sans for detaljen, er kvalitetsbevidst og samtidig bevarer overblikket og har fokus på målet
Vi tilbyder
- En udfordrende nyoprettet deltidsstilling, hvor du selv kan være med til at præge jobindholdet og fastlæggelsen af de fremtidige arbejdsprocesser og – systemer i en veldrevet virksomhed i vækst
- Udfordringer af såvel faglig som personlig karakter
- Lige fokus på sund forretning og trivsel – det skal være sjovt at gå på arbejde
- Ordnede forhold og lønpakke efter kvalifikationer med en god fast løn, pensionsordning med en udvidet helbredssikring, flekstid mv. og mulighed for deltid ca. 30 timer/uge efter aftale
- Arbejdsstedet er Odense
- Tiltrædelse snarest muligt efter aftale.