Stillingen er besat
Kommunikationsmedarbejder søges til back office funktion.
People Company søger for LIFA A/S Landinspektører en Kommunikationsmedarbejder til hovedkontoret i Odense. Til at varetage LIFA’s marketingfunktion søges en udadvendt Kommunikationsmedarbejder, der skal arbejde med kommunikation, marketing i bred forstand og web for hele LIFA.
Jobbet:
LIFA A/S ønsker at styrke området for kommunikation, marketing og web. Til det formål søges en Kommunikationsmedarbejder, der kan tage ansvaret for denne opgave. Med reference til LIFA’s ledelse – og som en del af LIFA’s administrative enhed – kommer de daglige arbejdsopgaver primært til at bestå i:
- Det bliver din opgave at varetage den overordnede del af LIFA’s skriftlige formidling, herunder at udarbejde og opdatere retningslinjerne i LIFA Design manual og sikre at disse bliver ført ud i livet
- Du bliver Webmaster for LIFA’s hjemmeside og skal sikre, at denne altid er ajour og følger med tiden – såvel indholdsmæssigt som med nye funktionaliteter samt sikkerhedsopdateringer. Som Webmaster bliver det også dit ansvar at indsamle nyheder til hjemmesiden fra LIFA’s afdelinger og forskellige aktiviteter
- Du bliver ansvarlig for LIFA’s brug af – og tilstedeværelse på – de sociale medier
- Det bliver dig, der i stort omfang skal producere en pæn del af f.eks. produktblade og præsentationsmateriale af enhver art i øvrigt, herunder bl.a. opsætning af LIFA’s tilbudsmateriale, således at det fremstår i et professionelt og knivskarpt, læsevenligt format
- Du skal vedligeholde LIFA’s Intranet og sikre en hensigtsmæssig brug af dette
- Varetage kontakten til presse og andre medier i relation til at sikre en professionel håndtering af LIFA i medieverdenen generelt i tæt samarbejde med LIFA’s direktør, der er ansvarlig for kommunikationen med pressen
- Og ikke mindst være indstillet på at hverdagen kan byde på mange og meget varierende arbejdsopgaver, der pludseligt kan ændre planen for dagen.
Din baggrund og kvalifikationer:
- Det ideelle er, at du har minimum 3-5 års erfaring som Marketing-/Kommunikations-medarbejder/Webmaster el.lign., hvor du har arbejdet i en salgsorienteret organisation, hvorfra du har erfaring med lignende opgaver
- Vi stiller ingen formelle krav til uddannelsesmæssig retning, men forventer at du har en solid marketing/kommunikationsuddannelse (bachelor/kandidatniveau) på dit CV. Det er primært din erhvervserfaring og personlighed, der skal give dig succes i dette job
- Du har en udpræget ordenssans og formår at tage over og få tingene gjort færdige, så aftalerne bliver ført ud i livet til alles tilfredshed
- Du er omhyggelig, detaljeorienteret, administrativ stærk og god til IT (primært MS Office-pakken anvendes i dag)
- Du taler og skriver dansk og engelsk og er excellent til at præsentere komplekse emner på en let forståelig facon – samtidigt med at det ser godt ud
- Sidst, men ikke mindst, så er du meget selvstændig, en udpræget teamplayer, der motiveres af at skabe succes i samarbejde med andre. Du formår med et smil på læben at bidrage til den gode stemning overfor dine kolleger og kunder m.fl.
Vi tilbyder:
- Et spændende, selvstændigt og udadvendt job, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på hverdagen
- Du bliver en del af en handlekraftig, solid virksomhed med nogle sunde værdier og kommer til at arbejde tæt sammen med dine øvrige kollegaer dels på hovedkontoret i Odense og dels med kolleger over hele landet
- Masser af spændende udfordringer af såvel faglig som personlig karakter og gode udviklingsmuligheder for den rette person
- Ordnede forhold og lønpakke efter kvalifikationer med en god fast løn, pensionsordning med en udvidet helbredssikring mv.
- Tiltrædelse snarest muligt efter aftale
Interesseret? – vi glæder os til at høre fra dig. Send din ansøgning til os hurtigst muligt.
Ansøgning mrk. ”Kommunikation” sendes på e-mail jobvia@peoplecompany.dk sammen med dit CV.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jens Peter Sørensen, People Company på telefon 7022 1711/2146 1711 eller via mail jps@peoplecompany.dk. LIFA A/S bliver ikke orienteret om din ansøgning uden forudgående aftale.
Om virksomheden:
LIFA A/S Landinspektører er et landsdækkende landinspektørfirma med specialer i ejendomsdannelse og ejendomsdata. Udgangspunktet for firmaets forretningsområde er de traditionelle landinspektøropgaver, der med tiden har udviklet sig til også at omfatte avanceret måling i 2D og 3D, distribution af lands-dækkende ejendomsdata samt udvikling af CAD- og GIS-applikationer til håndtering af ejendomsdata på markedets dominerende CAD- og GIS-platforme. Fra at være traditionelle landinspektører omfatter LIFA i dag også afdelingerne LIFA BANE, LIFA PLAN, LIFA FORSYNING, LIFA AREAL & RETTIGHEDER, LIFA SURVEYORS samt LIFA GiS&IT. Over 135 medarbejdere med en bred faglighed indenfor området arbejder på LIFA’s 11 kontorer i Danmark.